İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ

Mali İşler Daire Başkanlığı

Ek Hesap Açılması

Düzenli ödeme yapan ve geçmiş yılda borcu bulunmayan öğrencilerimiz taksitle ödeme yapabilir. Öğrencilerimizin velileri adına açılan Ek Hesap Hizmeti ile bankadaki mevduat hesabınızın bakiyesi yeterli olmasa bile şubeden tutarı taksitleri ve ödeme tarihleri üniversitemiz tarafından belirlenen öğrenim giderleri son ödeme gününde ek hesabınızdan üniversitenin hesabına elektronik ortamda aktarılır.

Taksitlerinizin son ödeme tarihinde hesabınızda yeterli tutarı bulundurmamanız halinde söz konusu tutar kredili hesabınızdan (ek hesap) karşılanarak üniversitemize ödeneceğinden hesabınıza faiz tahakkuk edecektir.

Avantajları:

Otomatik Ödeme Talimatı ile Ek Hesap (Eğitim Kredisi) içeren söz konusu uygulama ile öğrenim giderlerini düzenli olarak ödemeniz için kolaylık sağlanacaktır.

Taksitlerinizi gününde ödemeniz halinde Ek Hesabınıza faiz işlemeyecektir

Başvuru için gereken belgeler:

  • Kimlik (nüfus cüzdanı, ehliyet, pasaport),
  • Çalışanlar için son 1 yıla ait SGK dökümü,
  • Ücretli çalışıyorsa maaş bordrosu, işyeri imza sirküleri,
  • Emekli ise, son 3 aya ait maaşını gösteren belge, banka veya PTT çıktısı,
  • Serbest meslek sahibi ise, son yılın matrahlı vergi levhası, ticaret sicil gazetesi, son dönem bilanço ve gelir tablosu, imza sirküleri.
  • Veli / Garantör olacak kişinin 65 yaşını aşmamış olması gerekmektedir.

Not

Taksitli ödeme seçeneğini seçen öğrencilerimizin garantörlerinin; İş bankası ile yaptığımız protokol gereği kredi puanın uygun olması ve istenilen belgeleri tam olarak sunması gerekmektedir. T.C. Kimlik Numaraları ile herhangi bir İş Bankası Şubesinden KKB (Kredi Kullandırma Başvuru Puanı) sorgulamasını yaparak Kredi Puanının uygun olduğuna baktırabilirler. (Bankadan tarafınıza basılı bir belge verilmeyecektir.)

Türkiye İş Bankası A.Ş.
Arel Üniversitesi Şubesi

İrtibat kurulabilecek çalışanlarımızın iletişim bilgileri;