İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ

Meslek Yüksek Okulu

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı

Ana Sayfa

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı, ülkemizin en fazla ihtiyaç duyduğu ve eksikliğini hissettiği bir bölümdür. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı, kamu sektörü ve özel sektör işletmelerinin en önemli fonksiyonlarından biridir. Günümüz iş yaşamının, büro ve ofis hizmetlerinin daha etkin hâle getirilmesi için, yazılı ve sözlü iletişim tekniklerini en iyi şekilde kullanan ve bu alanda gerekli bilgi ve becerilerle donanımlı büro yöneticisi, ofis uzmanı, üst yönetim asistanı gibi pozisyonlarda çalışabilecek nitelikte elemana ihtiyacı vardır. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı bu niteliklerle elaman yetiştirmeyi amaçlamaktadır.

Programının öğrencilere kazandırdığı özellikler şöye sıralalanabilir:

  • Etkin iletişim becerileri;
  • Zaman tanzimi ve planlı çalışma kültürü;
  • Bilgisayar ve interneti büro hizmetlerinde etkin kullanma.

Büro Yönetimi ve Asistanlık Programı mezunları; büro yönetimi konusunda birikimli, sorumluluk alma yeteneği gösterebilen, alınan karar ve sorumlulukları uygulayan ve kendisine verilen yetki sınırları içinde kararlar verebilen, yönetim kadrosu içerisinde yeri bulunan bir büro elamanı olarak görev yaparlar.