İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ

Öğrenci Evleri

E-Posta / Büro Hizmetleri

Aşağıdaki hizmetleri Yurt Müdürlüğü gerçekleştirir:

  • Yurt sakinlerinin giriş işlemleri
  • Oda değişiklikleri
  • Yurttan ayrılma işlemleri
  • Ödünç anahtar verilmesi
  • Oda/yurtla ilgili tamir taleplerinin alınması
  • Posta dağıtımı
  • Ödünç eşya verilmesi


E-Posta
Her yurt sakinine bilgi işlem tarafından bir E-posta adresi tahsis edilecektir. 
E-postalarınızın hızlı bir şekilde iletilmesi için adresi doğru ve gerektiği gibi yazdığınızdan emin olun.
E-postalarınızın size ulaşmasını sağlamak için her adres değişikliğini, gereken yerlere bildirmeyi unutmayın.

Tarafınıza tahsis edilen e-posta adresinize Üniversite  ve Öğrenci Evleri ile ilgili duyuru ve önemli bilgilendirmeler yapılacaktır. Gelen posta kutusu ayarlarınızda, gönderilen maillerin spam olarak değerlendirilmemesi için gerekli ayarlamaları yapmayı unutmayınız.

Ödünç Anahtar
Dışarı çıkarken kapılarınızı kilitlediğinizden emin olun ve anahtarlarınızı unutup/kaybedip kapıda kalmamak için de dikkatli olun. Kapıda kalırsanız ve Yurt Müdürlüğünden kısa bir süreliğine anahtar ödünç alabilirsiniz.

Anahtarını unutup kapıda kalan öğrenciler Yönetim Ofisinden geçici bir anahtar alabilirler. Öğrenci bir akademik yıl boyunca kimlik ve imza karşılığı bir defa geçici anahtar alma hakkına sahiptir.  Sonrasında alınacak her anahtar için hizmet bedeli olan 10 TL  Mali İşler Hesabına yatırılıp dekont teslim edilir.