İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

Ana Sayfa

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı’nın temel görevi, öğrencinin üniversiteye ilk kaydından itibaren mezuniyetine kadar geçen süre içinde tüm öğrencilik hizmetlerinin yürütüldüğü birimdir.

Üniversitemizde her iki yerleşkemizde bulunan ofislerimizde, deneyimli personelimiz ve işlemlerin yürütüldüğü otomasyon sistemi ile en iyi şekilde hizmet verilmektedir.

Değişim Öğrencilerinin kayıt, ders seçimi, notların takibi gibi işlemleri Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı ve Uluslararası Ofis işbirliği ile gerçekleştirilmektedir.

Öğrenci İşlerinde Yapılan İşlemler;

  • Yeni Kayıt,
  • Kayıt Yenileme,
  • Müfredat Oluşturma,
  • Ders Açma,
  • Açılan Derslere Öğretim Elemanı Atama,
  • Ders Kayıtları Takip ve Kontrol,
  • Askerlik İşlemleri,
  • Burs Takibi,
  • Yüksek Onur ve Onur Öğrencilerin İlanı ve Belge Basımı,
  • Transkript İşlemleri,
  • Özel Yetenek Başvuru İşlemleri,
  • Yabancı Uyruklu Öğrenci İşlemleri,
  • Öğrenci Kimlikleri,
  • Diploma Basım İşlemleri,
  • Yatay Geçiş İşlemleri,
  • Toplu Taşıma Kart İşlemleri,
  • Türkiye Burslusu öğrencilerin İkamet ve Milli Eğitim Bakanlığı İşlemleri,
  • Kredi Yurtlar Kurumu Burs, Kredi Takibi ve Yazışmaları,
  • ÖSYM Kontenjan İşlemleri,
  • ÖSYM İstatistikleri,
  • YÖK İstatistikleri (TUİK)


Bunların dışında Üniversite içi birimler arası genel bilgi akışını sağlamak ve tüm birimler ile koordineli çalışmak.