Basın, Tanıtım ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı

Kurumsal İletişim Direktörlüğü; üniversitemizin kamuoyunda kendini doğru ifade etmesine, bilimsel, kültürel, sanatsal ve spor faaliyetlerinin daha görünür olmasına, marka değeri ve itibarının güçlendirilmesine katkı sağlamayı amaçlar. Tüm kurumsal iletişim stratejisinin belirlenmesi, buna yönelik kurum içi ve kurum dışı organizasyonun sağlanması faaliyetlerini gerçekleştirir.

Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü hedeflerine ulaşmak için şu çalışmaları yapacaktır:

  • Stratejik halkla ilişkiler faaliyetleri
  • Medya ile değer odaklı iletişim
  • Üniversitemizin ulusal ve uluslararası alanda etkin tanıtımı
  • Sosyal medya hesaplarının vizyon ve misyona uygun yönetilmesi
  • Üniversitemizin tüm web sitelerinin tasarımı, içerik analizi, etkin şekilde yönetilmesi
  • Üniversitemizin ihtiyaç duyduğu görsel iletişim tasarımı konusunda gerekli çalışmaların yapılması
  • Görsel ve işitsel kanalların içeriklerinin oluşturulması ve yönetilmesi 
  • Kaliteli ve etkili içerik üretimi ve yönetiminin sağlanması
  • Üniversite içinde yer alan tüm birimlerle ilgili gerekli koordinasyonun sağlanması
  • Dış ilişkiler ve protokol konularında gerekli çalışmaların yürütülmesi
  • Aday öğrencilerimiz için gerekli tüm çalışmaların yürütülmesi
  • Mezunlarla ilişkilerin canlandırılarak üniversitemize katkılarının en üst düzeye çıkartılması
  • Üniversitemizin marka değerine güç katacak projelerin geliştirilmesi; çeşitli kurumlarla sponsorluk anlaşmaları yapılarak kamuoyunda bilimsel niteliğimize uygun görünürlüğün temin edilmesi

 


Neler Yapıyoruz?

 

Kreatif İşler
  • Afiş ​
  • Kartvizit​
  • Logo çalışmaları​
  • Basılı materyaller (broşür, dergi, katalog flayer, davetiye, roll up, bayrak, mekan giydirme, billboard….) ​
  • Sosyal medya görsel çalışmaları​
  • Promosyon malzemeleri​
  • Haftalık e bülten ​
  • Dergi /  Gazete İlanı​
  • Web banner – dijital ekran çalışmaları – mailing görselleri

 

Basın ve Halkla İlişkiler
  • Kurum içi fakülte, birim, bölüm ve merkezlerden gelen etkinlik taleplerinin değerlendirilmesi ve sürecinin yürütülmesi ​
  • Medya ilişkileri​
  • Reklam planlama ​
  • Haftalık e- bülten oluşturulması​
  • Kurum içi ve dışı duyuru mailinglerinin hazırlanması ve gönderimi ​
  • Tanıtım organizasyon ​
  • Görsel ve metinsel tanıtıcı içeriklerin üretilmesi ​
  • Kurumsal video, fotoğraf çekimi ve animasyon ​
  • Web içerik veri girişi ​
  • Kurum içi personele yönelik etkinlik, anma ve kutlama organizasyonlarının yürütülmesi​
  • Mezuniyet, oryantasyon, festival gibi büyük etkinliklerde birimlere destek verilmesi ​
  •  Aday öğrencilere yönelik yapılan organizasyonların yürütülmesi ​
  • Birimlerden ve öğrencilerden gelen tüm talep ve şikayetlerin değerlendirilmesi ve sunulması ​
  • Promosyon ürünlerinin dağıtılması 

Kurumsal İletişim Direktörlüğü; üniversitemizin kamuoyunda kendini doğru ifade etmesine, bilimsel, kültürel, sanatsal ve spor faaliyetlerinin daha görünür olmasına, marka değeri ve itibarının güçlendirilmesine katkı sağlamayı amaçlar. Tüm kurumsal iletişim stratejisinin belirlenmesi, buna yönelik kurum içi ve kurum dışı organizasyonun sağlanması faaliyetlerini gerçekleştirir.

Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü hedeflerine ulaşmak için şu çalışmaları yapacaktır:

 


Neler Yapıyoruz?

 

Kreatif İşler

 

Basın ve Halkla İlişkiler