Ana içeriğe atla
Satınalma Müdürlüğü
Satınalma Müdürlüğü
Satınalma Müdürlüğü

Satınalma Müdürlüğü

Satınalma Müdürlüğü

 

İstanbul Arel Üniversitesi, gerçekleştirdiği yatırımlarıyla üniversitemizin Akademik, İdari ve Yatırım konularında çözüm sunan Satın Alma Müdürlüğü, gerçekleştirdiği çalışmalarla birimlerin bilinçli ve etkili satın alma kararları vermesini kolaylaştırıyor. Üniversitemizin üst düzeyde eğitim, öğretim ve araştırma için gerekli tüm alt yapı sürekliliğiyle ilgili etkin pozisyon 

Üniversitemiz birikimlerinin ve hizmetlerinin en iyi şekilde yürütülebilmesi için, gerekli mal ve hizmetlerin yasalar ve mevzuat dahilinde;

  • Belirlenen bütçe uyarınca satın alınması,
  • Depolanması ve dağıtılması,
  • Tüm Maaş işlemlerinin gerçekleştirilmesi
  • Sosyal güvenlik kesintilerinin hesaplanması,
  • Ek ders ücretlerinin hesaplanması ve hazırlanması,
  • Kayıt işlemleri,
  • Tüm bütçe ve bütçeleme hizmetleri yerine getirilmektedir.