Satınalma Müdürlüğü

Hakkımızda

 

Satın Alma Müdürlüğü / Hakkımızda

 

            İstanbul Arel Üniversitesi Satın Alma Müdürlüğü olarak uzman kadrosuyla ‘’Vakıf Yükseköğretim Kurumlar İhale Yönetmeliği‘’ kapsamında Üniversitemizin Akademik, İdari ve Yatırım konularında ki tüm satın alma işlemlerinin yapılmasını sağlamaktadır. Satın Alma Müdürlüğü’nün rolü, bölümlerin/birimlerin bilinçli ve etkili satın alma kararları vermesine yardımcı olmaktır. Satın Alma ve Ödeme Hizmetleri’nin birincil sorumlulukları aşağıdaki gibidir:

  • Tüm bölümler/birimler tarafından kullanılmak üzere sözleşmeler ve anlaşmalar yaparak, Üniversite adına stratejik kaynak sağlamak,
  • Bölümler/birimler adına ihale sürecine destek olmak, (istek üzerine)
  • Satın alma politikasını sürdürmek, yorumlamak ve uygulamak,
  • Politikalar uyarınca merkezi onay gerektiğinde alımları onaylamak,
  • Tüm satın alma emirlerinin satıcılara gönderimini yapmak,
  • Bölümler/birimler tarafından talep edildiğinde satın alma emirlerinde değişiklik yapmak,

Hakkımızda

 

Satın Alma Müdürlüğü / Hakkımızda

 

            İstanbul Arel Üniversitesi Satın Alma Müdürlüğü olarak uzman kadrosuyla ‘’Vakıf Yükseköğretim Kurumlar İhale Yönetmeliği‘’ kapsamında Üniversitemizin Akademik, İdari ve Yatırım konularında ki tüm satın alma işlemlerinin yapılmasını sağlamaktadır. Satın Alma Müdürlüğü’nün rolü, bölümlerin/birimlerin bilinçli ve etkili satın alma kararları vermesine yardımcı olmaktır. Satın Alma ve Ödeme Hizmetleri’nin birincil sorumlulukları aşağıdaki gibidir: